Monday 27 October 2014

Zawieszka/zakładka | Hanger/bookmark

Nie miałam pojecia, że tak często będę sięgać po serwetki z motywem sowy. Zrobiłam jeszcze jedną zawieszkę/zakładkę, bardzo podobną do tej, którą pokazywałam razem z zawieszkami świątecznym. Postarzałam tylko woskiem barwiącym, ładnie "wszedł" w sklejkę.

I had no idea that I will be using awl patterns so often. I did another hanger, very similar to that one I showed you together with christmas hangers. To make it look older I used only colouring wax, which penetrated the plywood really nicely. Have a look!



2 comments:

  1. Ja też mam takie fazy, jak mi się coś spodoba, to używam wciąż :) Kapitalna!

    ReplyDelete
  2. Sówki lubię, tak samo jak koty, nie ważne w jakiej postaci - kocham je i już! Twoja wyszła super!

    ReplyDelete