Monday 6 October 2014

Szafka na klucze vintage | Vintage Key Box

Pomysłów na szafeczkę miałam aż za dużo. Miała być z sową, z sowy powstała sowa z czaszką, a na koniec stwierdziłam, że zrobię transfer z jednego z moich ulubionych zdjęć na odwrocie. W końcu transfer podobał mi się najbardziej i został na froncie, jednak sowa z czaszką pojawia się kiedy otwieramy szafkę, bo deseczka jest ruchoma i można wymieniać wzór :) Szafka jest, jak widać, mocno poprzecierana, popaciania farbą i patyną, a spod spodu przebijają 3 kolory bejcy.

[EN] I had way too many ideas how to decorate the key box. At the beginning, I was planning to choose again an awl pattern, then I found an awesome picture af an awl with a skull, byt eventually I decided to make a transfer out of one of my favourite pictures. And I liked the transfer most, so I left it at the front. At the back of the board, when you open the box, you find the awl with the skull. The board is changeable so you can choose the pattern you like more. If you get bored of one you can always swap to the other :) I did a lot of scratches and added lots of antique paste to make it look way older than it really is. Underneth the white paint you see 3 different colours of wood stain. Enjoy!

 



Szafeczkę zgłaszam jako wyzwanie u Decu Style :)

http://decustyle.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-ii-vintage.html#comment-form

10 comments:

  1. Cudna ! A sowa w środku !!!!!!!!!!!!!!! prześliczna. Mam nadzieję, że wygrasz :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe połączenie dobrej fotografii i kreatywności :) Świetny efekt!

    ReplyDelete
  3. Vintage to jest to!!! Zdjęcie na szafeczce jest po prostu boskie, mega klimatyczne a środek zaskakujący :-) Całość fantastic!!!

    ReplyDelete
  4. Świetna szafeczka....super ją poprzecierałaś....transfer na przodzie cudny...sowa też ale za czaszką to nie przepadam...Życzę wygranej:)Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja akurat lubię czaszki i inne tego typu symbole :) Tobię też Agato życzę wygranej :)) Taca bardzo ładna!

      Delete
  5. zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetna szafeczka vintage :) Akurat środek do mnie nie przemawia, ale całość pięknie wystylizowana i postarzona idealnie :)

    ReplyDelete
  7. Moim faworytem jest sowa!!! Czaszki tez lubię, chocby ze względu na to, że musiałam sie przyzwyczaić jak mój mąż je na koszulach nosi:-) A szafeczka super postarzona. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    ReplyDelete