Tuesday 21 October 2014

Owocowy chustecznik | Fruity tissue box holder

Owockowy chustcznik wykonałam na życzenie, wzór zdecydowanie przypadł mi do gustu, bo już same owocki mają wg mnie klimat vintage :)

Do postarzania użyłam zarówno wosku barwiącego (na ściankach), gdzie wcierałam go w niedomalowane miejsca, natomiast brzegi "pobrudziłam" patyną.


[EN] An object I made upon request. I liked the chosen fruity pattern a lot, as it looks itself so vintage to me!

To make the tissue box look older I used both a colouring wax (at the sides) and an antique paste. I rubbed the colouring wax into the places I intentionally skipped to paint. The edges I stained with antique paste.








P.S. Zgłaszam chustecznik jako drugą pracę w wyzwaniu u Decu Style!


6 comments:

  1. Bardzo fajny efekt końcowy, no i bardzo vintage :)

    ReplyDelete
  2. Świetny chustecznik ....super postarzony :)Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się postarzanie patyną :) Pozdrawiam serdecznie! http://decupug.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajnie wyszedł, życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    ReplyDelete