Sunday 4 May 2014

Pudełko w sówki dla Justyny

Pudełko zrobiłam na prośbę koleżanki. Dostałam je razem z serwetką, wzór został wybrany za mnie, ale bardzo mi się podoba, wyszło dość zabawnie, chociaż nie jest to moja "stylistyka". Sama pewnie bym się nie pokusiła o taki wzór :)

Z pudełkiem pożegnałam się kilka dni po jego ukończeniu, poleciało do Anglii i ponoć robi tam furorę :)

Co do wykonania to przetarłam brzegi, pociapciałam patyną i dodałam kleksy/kropeczki z białej i ciemno szarej farby.


2 comments:

  1. Witaj Dobrawo:) Chociaż ja też lubuje się w innej stylistyce deku i pudełeczko jest bardzo wesołe i kolorowe to i tak mi się podoba ,uwielbiam wszelkiego rodzaju przybrudzenia i postarzania:)A co do wzoru to w końcu też trzeba robić deku pod upodobania innych(klienta) prawda?Pozdrawiam Agata:)

    ReplyDelete