Saturday 3 May 2014

1...2...3... Próba mikrofonu :)

Słowem wstępu:
Jakiś czas temu przyszło mi do głowy, żeby założyć bloga, chociaż decoupage'm wcale nie zajmuję się długo. Wszystko zaczęło się od starych pudełek po winie, które trafiły do mnie za sprawą moich rodziców. Przeleżały chyba ponad 10 lat, aż postanowiłam je nieco upiększyć, a że o decoupage nie miałam zielonego pojęcia, to przewertowałam kilka stron w necie, a przede wszystkim tutoriale na youtube (chwała dla kanału inspirello!). No i wkręciłam się... Najbardziej polubiłam decoupage za możliwości, jakie daje. Zawsze kojarzył mi się z kiczowatym stylem starych babć, złoceniami, wzorami w róże, aniołki, a zobaczyłam, że decoupage może mieć charakter, a przede wszystkim nie jest tylko dekoracją, ale można wykonać przedmioty codziennego użytku, które nie tylko cieszą oczy, ale też są praktyczne. Pozatym całe życie ciągnęło mnie do robótek ręcznych, tworzenia itd. Czasami coś szyję, czasami maluję, kiedyś haftowałam, miałam manie robienia bransoletek z muliny. A moją pierwszą miłością jest fotografia, do pooglądania tutaj: www.dobrawarutkowska.pl

1 comment:

  1. Pudełko w sówki jest po prostu boooskie... :)

    ReplyDelete