Friday 22 August 2014

Off-topic. Poszewka na poduszkę | Pillowcase

Kolejny off-topic, a mianowicie szycie!

Jakiś czas temu wpadła mi w oczy tkanina, której za wygląd daję 10/10 punktów! Podoba mi się w niej absolutnie wszystko! Moje umiejętności krawieckie to niestety tylko podstawy, ale uwielbiam szyć proste (ale wg mnie efektowne) projekty.

Zastanawiałam się co uszyć, padło na poszewkę z wszywanym suwakiem. Takich "na zakładkę" uszyłam już wiele. To moje pierwsze podejście do suwaka w życiu, nie wyszło idealnie, ale jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona. Pozatym akurat miałam w domu filetowy suwak, który kolorem i długością pasował idealnie.

Voilà:






Od razu znalazła amatora..:)

3 comments:

  1. Wow, zakochałam się w Twoim blogu i zdjęciach które robisz. Mega magiczne cudowne, a Twój deco śliczny. Zapraszam w moje skromne progi www.evikowo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za miłe słowa! :-) Ja po Twoim blogu już buszowałam :) Będę zaglądać! :)

      Delete
  2. Nie dziękuję, mój wystrój bloga bardzo mi odpowiada, pozatym daje sobie radę z photoshopem.

    ReplyDelete