Tuesday 8 July 2014

Osowiałam :)


Kolejny łup z Pepco! Już od dłuższego czasu z motywem sowy można kupić dosłownie wszystko: ubrania, dekoracje, biżu, itd. Moje znajome szaleją na ich punkcie, ja dość umiarkowanie, myślę, że koty zdecydowanie bardziej na mnie "działają", ale ani chwili nie zawahałam się przed zakupem 3 zawieszek w kształcie sowy. Od razu wiedziałam, że dwiema obdaruje moje znajome, a jedną zostawię sobie :-)
Zawieszki nie są przecież praktyczne, a ja zdecydowanie bardziej wolę rzeczy do użytku, niż tylko do dekoracji...

 



Bardzo ciężko było "wydłubać" serwetki ze wszystkich zakamarków, dużo czasu musiałam na to poświęcić... ale mam nadzieję, że warto było:




Zapraszam do komentowania :-)

3 comments:

  1. Myślachowice
    Fajny pomysł i ładnie wykonane

    ReplyDelete
  2. Świetne te sówki.....:)Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Ja też bardzo lubię ten sklep, zawsze coś ciekawego i taniego można wykopać :) No właśnie sówki są kapitalne - nie tylko dlatego, że kupione w Pepco, ale dlatego, że poświęciłaś im dużo czasu, żeby tak wyglądały :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete