Tuesday 23 September 2014

Zawieszki świąteczne | Christmas hangers

Niektórzy przygotowują się do Świąt kilka miesięcy wcześniej i wcale nie sądze, żeby to był głupi pomysł. Znajoma przyniosla mi zawieszki w kształcie sowy, gwiazdki, choinki i dzwoneczków. Motyw serwetek miałam wybrać sama...

Some ppl prepare for Christmas a few months earlier, which I think is not a crazy idea at all... so I was given by a friend of mind a few wooden hangers in the shape of an awl, a star, a tree and bells... and I was asked to decorate it with motives of my own choice...


Postarzałam używająć wosku barwiącego... wtarłam go w miejsca niepomalowane farbą.

I made it look older with the use of colouring wax... I rubbed it into the places which weren't covered with paint.




Na koniec choinka, dla 4-latka, kolorowa, bez postarzania...

The last thing is a tree, for a 4-year-old, so I intended it to be colourful, without any oldening.


4 comments:

  1. No to zapoczątkowałaś sezon. I to jak. Uroczo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Żal mi będzie się rozstawać :)

      Delete
  2. Witaj Dobrawo:)Oczywiście,że to nie głupi pomysł by zacząć już myśleć o ozdobach świątecznych...zresztą ja też już mam parę świątecznych dekupażyków już przygotowanych:)Twoje są urocze:)Pozdrawiam Agata:)

    ReplyDelete
  3. Z dumą, w ferworze przedświątecznego zgiełku wyciągniesz piękne, gotowe i w dodatku własnoręcznie przygotowane ozdoby - same zalety :) Choinka bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete